משלוחים והחזרות

אפשרויות שילוח

  • שליח עד הבית 35 ₪ – מגיע תוך 3-5 ימי עסקים מהרגע שהחבילה יצאה אליכם
  • מושבים, קיבוצים, אזורי רמת הגולן, יישוביי ים המלח, יישובי הערבה ואילת – זמן המסירה עד 7 ימי עסקים.
  •  משלוח לנקודת איסוף בעלות 20 ש"ח -שירות box to box מגיע תוך 3-5 ימי עסקים מהרגע שהחבילה יצאה אליכם, אל סניף הסופר פארם הקרוב לביתכם.
  • איסוף עצמי ללא תשלום בחנות שוקדת
    • בכתובת חרושת 1 פרדס חנה, מתחם הידית
    • בשעות הפעילות:
      • א, ג                     9:00-13:00
      • ,ב,ד,ה                 9:00-13:30    17:00-19:00
      • ימי ו' וערבי חג       9:30-14:00

 

מדיניות משלוחים

  • כל ההזמנות מטופלות ונשלחות בימי עסקים בלבד
  • (ראשון עד חמישי, לא כולל ערבי חג, חג וימי חול המועד)
  • הזמנות שיקלטו במערכת בימים שישי או שבת יטופלו רק ביום ראשון העוקב.
  • שימו לב: על מנת לייעל את המשלוח אליכם, בעת הקניה באתר מומלץ לבחור משלוח לכתובת שבה הנכם נמצאים רוב יומכם – בעבודה, בבית או בכל כתובת אחרת לבחירתכם.
  • זמן מסירת המשלוח מיום העסקים בו נקלטה וטופלה ההזמנה) אלא אם נודיע ללקוח/ה, במסגרת התקופה האמורה, על כך שהמוצרים שהוזמנו (או חלקם) אינם זמינים, לרבות באופן זמני.
  • אספקת מוצרים על ידי חלוקת משלוחים הנה בתחומי ישראל בלבד וכפופה לנגישות סבירה (תשתיות, הגבלות ביטחוניות וכיוצ"ב).
  • לא נהיה אחראים לכל נזק בגין איחור ו/או עיכוב שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או נסיבות או אירועים שאינם בשליטתנו.
  • אנו נספק כל מוצר שנרכש לכתובת שהוקלדה בזמן הרכישה. אנו מתחייבים לספק את המוצרים שנרכשו בתנאי שאושר התשלום בכרטיס האשראי כמפורט לעיל ולהלן.
  • מועד אספקת המוצרים הוא בימי עבודה הנספרים מיום קבלת אישור לעסקה מחברת האשראי (ימים א’-ה’, לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג ושבתון).
  • התשלום עבור המשלוח הכולל יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ויתווסף לתשלום של העסקה.

מדיניות החלפות/החזרות

  • מסכות בד – מהרגע שנשלחות המסכות לא ניתן להחליף ואו להחזיר מסיכות.
  • לקוח ראשי להחליף את המוצר שהזמין במוצרים אחרים או לבקש עבורו זיכוי תוך 30 יום מקבלת המוצר.
  • החזרת המוצר תתאפשר כל עוד הוחזר מבלי שנעשה בו שימוש כשהוא שלם ונקי באריזתו המקורית ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מסוג כל שהוא.
  • הערך שיינתן עבור המוצר שהוחזר הוא הערך שבו נקנה בפועל לאחר הנחה, באם ניתנה, בעת ביצוע ההזמנה
  • הלקוח יכול להחזיר את המוצר כשהוא תקין גם לחנות 'שוקדת' ושם לבחור בעבורו מוצר אחר הקיים במלאי או לקבל זיכוי במקום. לחילופין, יוכל הלקוח להעביר את המוצר למחסני החברה על חשבונו באמצעות אחת מאפשרויות השילוח המוצעות באתר.
  • עם הגעת המוצר ובמידה ויתקבל כשהוא תקין, יועבר לרשות הלקוח באמצעות המייל (לכתובת המייל שבה השתמש הלקוח בעת ביצוע ההזמנה) זיכוי לחנות או לאתר (לבחירת הלקוח) בערך ששולם בפועל תוך 7 ימי עסקים.
  • לקוח רשאי לבטל את ההזמנה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”)
  • ביטול ההזמנה יתאפשר עד 14 ימים מיום קבלת המוצר .
  • על מנת לקבל החזר כספי, הלקוח יוכל להחזיר את המוצר כשהוא תקין לחנות שוקדת בבנימינה ולמלא טופס בקשה להחזר כספי בעקבות ביטול הזמנת אינטרנט. זיכוי כרטיס האשראי במקרה זה יתבצע תוך 7 ימי עסקים מיום החזרת המוצרים לסניף
  • בכל בקשה לביטול הזמנה לאחר שהמוצר נשלח זה מכבר, כפוף הביטול לכך שהלקוח יחזיר את המוצר באריזתו המקורית, מבלי שנעשה בו שימוש, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא לאתר על חשבונו.3